У Китаї виявили новий вид креветки віком 518 мільйонів років

Фото: Скриншот

innovatiocaris maotianshanensis

Це відкриття дає важливі підказки для розуміння еволюції та екології ранніх кишковопорожнинних у ранньому кембрійському періоді.

Китайські палеонтологи встановили новий вид викопної креветки, виявленої у південно-західній провінції Юньнань, вік якої становить 518 мільйонів років. Про це повідомляє China Daily.

Так, згідно з даними Нанкінського інституту геології та палеонтології Академії наук Китаю, новий вид отримав назву Innovatiocaris maotianshanensis, раніше відомий як аномалокаріс, оскільки його зовнішній вигляд дуже схожий на вже відомого радіодонта.

Відомо, що новий вид креветок має обтічний тулуб з парними лопатями і зябровими клапанами для плавання та дихання, пару колючих клешнів і пару великих очей на голові, а також радіальні ротові частини під головою.

За словами молодшого співробітника інституту Цзен Хань, innovatiocaris maotianshanensis має пару видовжених хвостових розвилок, а морфологічні деталі його передніх щупалець чітко відрізняються від таких самих у Anomalocaris.

Скам’янілості нового виду креветок було зібрано з ранньокембрійської фауни осадового родовища Ченцзян у горах Маотяньшань.

Previous post СБУ повідомила про затримання ексохоронця російської катівні, яка діяла під час окупації Херсона